۱۳۸۹ آذر ۱۴, یکشنبه

کشف جدید ریاست محترم جمهور !!!

کشف جديد احمدي نژاد: بازدم ساكنان علت آلودگي تهران
  هيچ ماشيني هم در تهران نباشد بازدم ساكنان آلودگي توليد مي كند
 
دانشجو نيوز
محمود احمدي‌نژاد در كنفرانس مطبوعاتي خود با اشاره به آلودگي هواي تهران گفت: اگر خودرويي هم در خيابان‌ها حركت نكند، بازدم هشت ميليون انسان كه طي آن منواكسيدكربن و ساير گازها منتشر مي‌شود، آلودگي ايجاد مي‌كند و جريان هوا برقرار نمي‌شود، ضمن اين‌كه در برخي ايام سال پديده وارونگي هوا نيز شكل مي‌گيرد.
به گزارش خبرگزاري ها، احمدي نژاد در كنفرانس مطبوعاتي خود به حذف يارانه ها نيز اشاره کرد و گفت: "خودم هم منتظرم روزي كه بايد اين برنامه اجرا شود فرا رسد." وي سپس اين طرح را "گام بلندي به سمت عدالت" دانست و افزود که بهبود قابل توجه و ملموسي در زندگي و سطح رفاه مردم ايجاد خواهد شد.
يادم نمي‌آيد انتقال پايتخت را مطرح كرده باشم
خبرنگار روزنامه تهران امروز درباره طرح خروج كارمندان از تهران و هم‌چنين بحث انتقال پايتخت سوال كرد.
احمدي‌نژاد پاسخ داد: يادم نمي‌آيد انتقال پايتخت را مطرح كرده باشم، اما طرح‌هايي كه ارايه كرده‌ايم موفق و كارشناسي شده است، منتها جمعيتي كه طي ‌۳۰ تا ‌۵۰ سال شكل گرفته به راحتي كاهش نمي‌يابد.
وي افزود: دولت روند را معين مي‌كند. بر همين اساس بايد مهاجرت به تهران محدود و مهاجرت معكوس از تهران آغاز شود. انتقال كارمندان نيز در حد انتظار بوده است؛ چنان‌كه بيش از ‌۲۰ هزار خانواده از تهران رفته‌اند و اين روند ادامه دارد.تسهيلات هم گرفته‌اند و البته ممكن است مشكلاتي هم وجود داشته باشد كه حل خواهد شد. حتي اگر نتوانيم جمعيت را كاهش دهيم، توقف رشد جمعيت تهران يك موفقيت است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر