۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

افزایش افسانه ای قیمت ها در کشور

قیمت بنزین سر انجام افسانه ای شد . بنزین از شب گذشته در جایگاههای عرضه سوخت لیتری 700 تومان فروخته شد . بر همین اساس خبرهایی از لغو این پروژه تا بهمن ماه 1389 خبر میدهند .

در تهران و همچنین در سراسر کشور در جایگاههای عرضه بنزین ماموران امنیتی حضور یافته اند و تهران بی شباهت به حکومت نظامی نیست .

در همین حال خبر ها حاکی از افزایش قیمت گاز CNG در کشور میدهد به طوری که هر کیلوگرم گاز CNG در جایگاههای عرضه این سوخت 400 تومان قیمت گذاری کرده است , برای مثال اگر شما 10 کیلوگرم گاز CNG به خودروی خود بزنید میباید 4000 تومان پرداخت کنید .

جزئیات این افزایش قیمت چندی پیش دقیقا توسط سایت کلمه پیشبینی و منتشر شده بود که مورد تردید قرار گرفت اما اکنون صحت آن بر همگان ثابت شد . همچنین سهمیه بنزین خودروهای سواری ماهانه 50 لیتر خواهد بود . از امروز طرح هدفمند کردن یارانه ها به صورت توهم باری توسط دولت مهر ورز به اجرا گذاشته شده و قیمت بسیاری از اقلام پر مصرف و خوراکی در کشور بالا رفته است .

اینها در حالی بود که دولت اعلام کرده بود ما تا قبل از طرح هدفمند کردن یارانه ها افزایش قیمتی نخواهیم داشت اما افزایش قیمت ها در دوران ریاست محمود احمدی نژاد در واق از 6 سال پیش آغاز و به اجرا گذاشته شد .

منبع : ریمیشیل 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر