۱۳۸۹ آذر ۲۱, یکشنبه

نماینده مجلس : زندانیان فتنه 88 مجرم سیاسی نیستند، مفسد فی الارضند !!!

نماینده مجلس : زندانیان فتنه 88 مجرم سیاسی نیستند، مفسد فی الارضند !

عضو كمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تأكید بر اینكه زندانیان فتنه 88، از جرم سیاسی عبور و مفسد فی‌الارض هستند، گفت: اقدامات زندانیان فتنه 88 اصلاً ربطی به جرم سیاسی ندارد. 


به گزارش فارس: غضنفرآبادی، نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه 16 تن از زندانیان فتنه 88 به هاشمی‌رفسنجانی در تعریف جرم سیاسی، اظهارداشت: حتی اگر جرم سیاسی هم تعریف شود این افراد نمی‌توانند تحت پوشش جرم سیاسی از ارتكا به جنایاتی كه انجام داده‌اند، خارج و تبرئه شوند.

وی با تأكید بر اینكه اقدامات زندانیان فتنه 88 اصلاً ربطی به جرم سیاسی ندارد، تصریح‌كرد: افرادی كه اموال عمومی را آتش زده، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم كرده‌ و با شادكردن دشمنان، دوستان نظام و انقلاب را غصه‌دار و موجب قتل تعدادی از هموطنانمان شدند در واقع از جرم سیاسی عبور كرده و از نظام، انقلاب و قانون اساسی عدول كرده‌ و مفسد فی‌الارض هستند.

عضو كمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تأكید بر اینكه اقدامات فتنه‌گران سال گذشته در قالب یك بحران خود را بروز و نشان داد، یادآورشد: افرادی كه این اقدامات را ایجاد و دشمنان با حمایت مالی آنها را سازماندهی می‌كردند، مجازات قانونی این‌ها روشن بوده و جزو جرائم سیاسی به شمار نمی‌روند.

وی با بیان اینكه اقدامات محاربانه فتنه‌گران بسیار صریح، شفاف و روشن است، خاطر‌نشان‌كرد: این افراد طبق قانون مجازات اسلامی و موازین شرعی مجرم هستند و باید به مجازات قانونی خود برسند و آنهایی هم كه مجازات شده‌اند، برای دیگران عبرت باشند.

ریمیشیل : این نماینده مجلس گویا فراموش کرده که در دورقبلی انتخابات مجلس هم مثل دور قبلی انتخابات ریاست جمهوری تقلب گسترده و لیستی صورت گرفت و در واقع ایشان نماینده مردم نیستند . همانطوری که احمدی نژاد نماینده مردم تهران نیست . 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر