۱۳۸۹ آذر ۱۸, پنجشنبه

ایران به زودی تمام مشکلات آب و برق و .. لبنانی ها را حل میکند !!!!

سفیر ایران در لبنان گفت: ایران با یك موضع برابر با تمامی لبنانی‌ها برخورد می‌كند و از مردم، موسسات و سرزمین لبنان حمایت می‌كند. ایران با پایبندی به تعهدات و پیمان‌های انجام شده در تهران و لبنان، گام‌های موثری در این زمینه برداشته كه به زودی مشكلات لبنان از جمله برق، آب و غیره حل خواهد شد.

به گزارش ایسنا؛ سفیر كشورمان در بیروت نیز با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات جبهه عمل اسلامی در صحنه لبنان بر ضرورت بهره‌گیری از فضای مثبت پیش آمده از سفر محمود احمدی‌نژاد به لبنان و هم‌چنین سفر اخیر سعد حریری ـ نخست‌وزیر لبنان ـ به ایران تاكید كرد.

غضنفر ركن‌آبادی در دیدار با شیخ عبد الناصر جبری ـ هماهنگ‌كننده جبهه عمل اسلامی با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات جبهه عمل اسلامی در صحنه لبنان بر ضرورت بهره‌گیری از فضای مثبت پیش آمده از سفر محمود احمدی‌نژاد به لبنان و هم‌چنین سفر اخیر سعد حریری ـ نخست‌وزیر لبنان ـ به ایران تاكید كرد.

بنابراین گزارش شیخ عبد الناصر جبری ـ هماهنگ‌كننده جبهه عمل اسلامی ـ در دیدار با سفیر كشورمان در لبنان ضمن تمجید از نقش حكیمانه ایران در مدیریت مساله هسته‌ای‌اش، توانمندی هسته‌یی كشورمان را موجب قوت و قدرت جهان اسلام دانست و حمایت خود را از آن اعلام كرد.

اعضای جبهه عمل اسلامی با حضور در سفارت كشورمان در بیروت ضمن محكوم كردن ترور استاد شهریاری و تسلیت شهادت این دانشمند هسته‌یی، مراتب همبستگی خود با جمهوری اسلامی ایران و محبت و وفاداری خود به مقام معظم رهبری را اعلام كردند.

اعضای جبهه عمل اسلامی در این دیدار برعهد راسخ جبهه عمل اسلامی با مقاومت اسلامی لبنان و سید حسن نصرالله ـ دبیركل حزب الله لبنان ـ تاكید كردند و مقاومت را عامل وحدت در دنیای اسلامی دانستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر