۱۳۸۹ آذر ۱۶, سه‌شنبه

من زهرا رهنورد شهادت میدهم شما در ظهر عاشورا آدم کشتید .

ما همه لیلا توسلی هستیم و شهادت می دهیم که در روز عاشورا مردم بیگناه و عزاداران حسینی را به شهادت رسانده اید . ما لیلا توسلی ها شهادت می دهیم که شما ظالمان بی مقدار در روز عاشورا مردمانی را، جوانانی را از خیل عظیم عزاداران یا حسین گو زیر ماشین له کردید، شهید امیرارجمند تاجمیر، عباس فرجی زاده ، شاهرخ رحمانی و شبنم مادر زحمتکش و کسانی که به احتمال ، بنا به محذوریت های امنیتی نام عزیز پرپر شده خویش را پنهان کرده اند. نه تنها ما ، لیلا توسلی ها ، شاهد جنایت شما هستیم ؛ بلکه تاریخ نیز شاهد است و گواهی می دهد که امثال شما پایدار نبوده اند و این وعده الهیست که باطل رفتنی است. 

 

زهرا رهنورد ، نویسنده و استاددانشگاه تهران در پی بازگشت لیلاتوسلی، شاهد عاشورای تهران یادداشتی در این باره نوشته و تاکید کرده که «همه لیلا توسلی هستیم و شهادت می دهیم که شما ظالمان بی مقدار در روز عاشورا مردمانی را، جوانانی را از خیل عظیم عزاداران یا حسین گو زیر ماشین له کردید و به شهادت رساندید.»
لیلا توسلی، شاعد عینی حوادث عاشورای سال گذشته در میدان ولیعصر که به دلیل اعلام شهادت در مورد زیرگرفته شدن یکی از شهروندان معترض(شهرام فرجی زاده ) توسط خودروی نیروی انتظامی به دو سال زندان محکوم شده بود، به زندان بازگردانده شد.
به گزارش کلمه، متن کامل یادداشت زهرا رهنورد به شرح زیر است :
ما همه لیلا توسلی هستیم و شهادت می دهیم که در روز عاشورا مردم بیگناه و عزاداران حسینی را به شهادت رسانده اید .اما راه دور و زمان دیری نیست . کمی به تاریخ بنگرید شما که هستید ؟ و در کجای تاریخ ظلم و ستم ایستاده اید؟
ما لیلا توسلی ها شهادت می دهیم که شما ظالمان بی مقدار در روز عاشورا مردمانی را، جوانانی را از خیل عظیم عزاداران یا حسین گو زیر ماشین له کردید و به شهادت رساندید. شهید امیرارجمند تاجمیر، عباس فرجی زاده ، شاهرخ رحمانی و شبنم مادر زحمتکش و کسانی که به احتمال ، بنا به محذوریت های امنیتی نام عزیز پرپر شده خویش را پنهان کرده اند در زیر چرخهای ماشین شهید کردید .
ما لیلا توسلی ها شهادت می دهیم که شما آمران و عاملان در روز عاشورای حسینی استخوان و دنده و قلب مادر نگین کوچک یعنی خانم شبنم سهرابی را زیر ماشین له کردید و به شهادتش رساندید .
ما لیلا توسلی ها شهادت می دهیم که در روز عاشورای حسینی شما قلب پاک و خدا جوی سید علی موسوی را نشانه گرفتید و او را ظهر عاشورا تشنه لب و یا حسین گویان به خاک و خون غلتاندید و به شهادت رساندید که مضروبان خونین بدن چون علی و مصطفی کریم بیگی و راسخ نیا و … در آن روز بازهم بوده اند .
ما لیلا توسلی ها شهادت می دهیم که شما ستم پیشگان در روز عاشورا بیگناهان معترض را از پل پرت کرده اید و به شهادت رساندید .
اما به زودی آتش زیر خاکستر گواهی خواهد داد و همه می دانند و بیش و پیش ازهر چه در عرصه بازخواست الهی که درقرآن آمده است خارج از اراده شما دست و پاهایتان شهادت خواهد داد به این ظلم و تباهی.
کیست که نداند که زندانها را از پاکان و نیکان و اندیشمندان و دانشجویان و فرهیختگان انباشته اید و قاتلان و زورگویان و دیکتاتوری طلبان را آزاد گذاشته اید.
آنها که دستشان به خون فرزندان ملت آغشته است.
آنها که کودکان را به تیغ جفا یتیم کرده اند.
آنها که دل مادران را داغدار کرده اند.
آنها که زنان جوان را بیوه زن و کانون خانواده هارا ویران ،
آنها که نو عروسان را پشت میله ها اسیر کرده اند .
آنها که دلهای پرتپش عاشق را به تیر و تفنگ از هم جدا کرده اند؟
آنها که زنان جوان را شکنجه کرده و بزرگترها را نیز به بند و درد و توهین کشیده اند.
آنها که بیگناهان را به جرم آزادی خواهی به زندان و تبعید و یا زندان در تبعید مجازات کرده اند .
و
آنها که عقده های برتری طلب یشان را نسبت به زنان با آزار و شکنجه و اجبار و دخالت در زندگی شخصی و هتاکی و حرفها و تهمتهای زشت و پلید تشفی می بخشند .
ما لیلا توسلی ها شهادت می دهیم شما قلدران نوعروس شاهد جنایت را زندان کرده اید و قاتل را آزاد گذاشته اید اما بدانید نه تنها ما ، لیلا توسلی ها ، شاهد جنایت شما هستیم ؛ بلکه تاریخ نیز شاهد است و گواهی می دهد که امثال شما پایدار نبوده اند و این وعده الهیست که باطل رفتنی است.
وسیعلم الذین ظلمواای منقلب ینقلبون
زهرا رهنورد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر