۱۳۸۹ آذر ۱۴, یکشنبه

حامیان رهبر نمي توانند اعتراضهاي دانشجويي را منحرف كنند

حامیان رهبر نمي توانند اعتراضهاي دانشجويي را منحرف كنند

بچه هاي دانشگاه علوم پزشكي ايران در اعتراض به تغييرِ نام دانشگاهشان تابلوي جديد اين دانشگاه را پايين كشيدند. نظام ولايت فقيه بعد از انحلالِ دانشگاه علوم پزشكي ايران نام اين دانشگاه را به دانشگاه علوم پزشكي تهران تغيير داده بود و ميخواست دانشجويان را در برابر عمل انجام شده قرار بدهد.


اما بچه هاي دانشگاه علوم پزشكيِ ايران با استمرارِ حركتهاي اعتراضيِ خودشان و با پايين كشيدنِ اين تابلو جديد نشان دادند كه كوتاه بيا نيستند و تا پس گرفتنِ دانشگاه به تحصن و اعتراضِ خود ادامه ميدهند.



حتما ميدانيد كه اوباشِ بسيجيِ خامنه اي در دانشگاهها وقتي ديدن كه با زور و عربده كشي حريفِ دانشجوهاي بپاخاسته نمي شوند به فكرِ توطئه هاي جديد افتادند.

خبرگزاريِ حكومتي مهر نوشته بود : « بسيج جامعه پزشكي, دانشجويان دانشگاهِ ايران را به آرامش فرا خواند» مزدورانِ بسيجيِ نظام از ترس بالا گرفتن و راديكال شدنِ اعتراضاتِ دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي, در بيانيه شان نوشتند : «از همه اعضاي هيئت علمي مي خواهيم ضمن پرهيز از شركت در تجمعات اين زمينه را فراهم سازند تا مسائل در برنامه هاي از پيش اعلام شده و در فضايي از قبل تدارك شده با حضور مسئولان امر پيگيري شود.»

اوباشِ بسيجي يا به قولِ دانشجويانِ قيام آفرين, توله سگاي رهبر نمي توانند با اينگونه توطئه ها اعتراضاتِ دانشجويي را منحرف كنند. دانشجوي آزاديخواه ايراني علاوه بر اينكه به شركت در تجمعاتِ اعتراضي ادامه ميدهد. و با صداي هر چه رساتر، مرزش را با مزدوران بسيجي مي كشد ونمي گذارد نظام و مزدورانِ رنگارنگش توطئه هاي ولي فقيه را در دانشگاه پيش ببرند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر