۱۳۸۹ آذر ۸, دوشنبه

تفسیر بمب گذاری های امروز تهران و مروری بر حوادث تروریستی گذشته در کشور

هنوز مدت زیادی از ترور مسلحانه دو پزشک در تهران نگذشته که امروز نیز شاهد دو بمب گذاری و یک تهدید تلفنی به بمب گذاری در پایتخت کشور بودیم . خطر مرگ جان یک استاد دانشگاه را گرفت و دیگری را راهی بیمارستان کرد .  رژیم تهران که مدتی سرخوش از دستگیری ریگی و اعدام او بود هرگز فکر وقوع چنین نا امنی را در پایتخت و مرکز کشور نمیکرد اما دیری نپایید که بحرانها در پایتخت نیز گریبان رژیم ج.اسلامی ایران را گرفت .


جالب آنکه پس از اعدام ریگی و آنچه پایان عملیات های تروریستی در نواحی مرزی خوانده میشد چندی نگذشت که گروه جند الله با انتخاب رهبری دیگر بمب گذاری ها را در سیستان و بلوچستان ایران ادامه داد و اکنون نیز یکی از اعضای انرژی اتمی کشورمان را به گروگان گرفته است .

چند سال پیش نیز گروه پژاک با عنوان شاخه ایرانی پ ک ک با اعلام موجودیت اقدام به ترور و بمب گذاری های متعدد در غرب و نواحی مرزی غرب کشور نمود . تا حدی که چند قاضی و دادستان و ... در شهرهای مرزی کشته شدند و چندین بمبگذاری گاه جان نیروهای مسلح و گاه غیر نظامی میگرفت و مردمی که در مراسمات دولتی حضور داشتند هیچگاه نمیباید احساس امنیت میکردند چرا که احتمال یک اتفاق تروریستی جانشان را تهدید میکرد .

با همه این اتفاقات و نا امنی های پی در پی رژیم جمهوری اسلامی گویا به دلیل اینکه قدرت جلوگیری از آنها را نداشته و ندارد پیوسته تقصیرات را به گردن به اصطلاح خود دشمنان خارجی و اسراییل و آمریکا و انگلیس می اندازد .

جالبتر آنکه پس از هر اقدام تروریستی وزارت اطلاعات سریعا وارد عمل شده و اعلام میکند که تمامی اعضای تروریست را دستگیر کرده ایم و ... اما باز هم اندکی نمیگذرد که از سوی همان گروه یا گروه ها اعمال خشونت بار تروریستی باز ظهور میکند و آسیب اصلی و نهایی را تنها و تنها مردم متحمل میشوند .

گویی نا امنی ها در کشور ما پایانی ندارد . حال رژیم طوری مینمایاند که گویا ما توانسته ایم جلوی اعمال خشونت بار تروریستی را در سراسر کشور بگیریم . موفق به دستگیری تمامی دزدان و قاتلان شده ایم . زور گیری ها در کشور به پایان رسیده اند . حوادثی مثل حادثه میدان کاج رخ نداده و مانند آن دیگر رخ نمیدهد . فقط مانده همین حجاب زنان و روزه خواری در ماه رمضان که باید با متخلفین آنها به شدت برخورد کرد .

همه اینها در حالیست که رادو و تلویزیون دولتی ایران هنوز هیچ خبری راجع به این حادثه تروریستی منتشر نکرده اند و سر خط خبرهای اخبار کانال یک تلویزیون جمهوری اسلامی پیام رهبری راجع به همبستگی ملت ایران و لبنان است . 

منبع : وبلاگ خبری ریمیشیل

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر