۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

سخنان گوهر بار حاج منصور ارضی از پا دو های نظام مقدس

آفتاب: حاج منصور ارضی در گردهمایی نخبگان هیأت مذهبی که در مهدیه تهران برگزار شد مطالبی را بیان کرد . منصور ارضی : برهنه نشدن در مساجد در ایام محرم را امتداد و خواست جریان فتنه دانست و این امر را ظلمی آشکارا در حق ائمه اطهار دانست !

حیف دانستیم سخنان ایشان را در اینجا به طور کامل و لیست شده اعلام نکنیم :

ــ یک روز به پرچم‌ها روز دیگر به علم‌ها و روز دیگر به بیرون آمدن دسته‌جات و. . . ایراد می‌گیرند و در نهایت منجر به آن اتفاقی می‌شود که سال گذشته در روز عاشورا اتفاق افتاد!
ــ این فتنه‌گری‌ها امتداد و ثمره مطالب مطرح شده در 8 سال پیش است که در دولت اصلاحات زده می شد! اگر آن موقع می‌گفتند که تقلید کار حیوانات است امروز هم می‌گویند در مساجد برای سینه‌زنی برای اباعبدالله‌(ع) برهنه نشوید.
ــ سبک سیاق سنتی را رعایت کنید و در کنارش از شوری که همراه باشعور و معرف شناخت اهل البیت (ع) غافل نشوید.
ــ فتنه‌گران در آموزش و پرورش و صداو سیما رخنه کرده‌اند و تفکرات امثال شریعتی و سروش و مهاجرانی و. . . را اجرایی می‌کنند و برای دانش‌آموزان کتاب می‌نویسند بزرگان، من‌جمله آیه‌الله جوادی آملی بارها تذکر داده‌اند که در کتب آموزشی دین از علم جداست و این همان سکولاریسم است که درحال ترویج است. در صداو سیما روزانه 5 برنامه مخصوص کودکان است که 4 برنامه آن رقاصی است. ما باید کار اساسی کنیم و باید به مرحله‌ایی برسیم که دانش‌آموزی که در مدرسه مداح است و ذاکری می‌کند‌، تاثیرگزارترین فرد در مدرسه باشد.
ــ در صداو سیما آنقدر که به هنرمندان و هنرپیشگان توجه می‌شود به ذاکرین توجه نمی‌شود. با توجه به مداحان وذاکرین به ترویج راه و معارف اهل البیت(ع) کمک کنیم.
ــ ــ مسئولین هیأت نسبت به حواشی و ترکیب دسته‌جات وظیفه دارند. مانند حضور خانم‌های بد حجاب در اطراف دسته‌جات و...

ـ ــحضرت آقا فرمودند بسیجی هستید مبارک‌تان باشد سعی کنید بسیجی بمانید. این سخن برای ما این‌گونه است که نوکر و ذاکر اهل البیت(ع) هستیم مبارک‌مان باشد، باید سعی کنیم نوکر و ذاکر بمانیم و از آن مراقبت کنیم.

حاج منصور ارضی در مناسبت های مختلف سال گذشته در تهران فعالانه حضور داشت و در ایام مختلف از جمله روز قدس 1388 هنگامی که شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ر از پشت بلندگو سر میداد تا ملت آنرا تکرار کنند با واکنش مردم مواجه شد که شعار مرگ بر روسیه و مرگ بر چین سر میدادند . ایشان به فضل الهی از علم الهدی امام جمعه مشهد که مردم سبز ایرانی را در رسانه ملی (عذر میخواهم رسانه میلی) بزغاله ی گوساله خواند دست کمی ندارد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر