۱۳۸۹ آذر ۴, پنجشنبه

اخبار کوتاه ریمیشیل

1. آیت الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران گفت که معترضان به انتخابات سال گذشته این کشور به دلیل قدرت طلبی، خلاف منافع ملی رفتار کردند.

2. در حالی‌ که وضعیت 13 محموله سلاح متعلق به ایران که در نیجریه توقیف شد، هنوز مشخص نیست، دولت این کشور از توقیف بار تسلیحاتی دیگری خبر داد.

3. 3 وکیل زن ایرانی پس از بازگشت به ایران از سفری تفریحی که در ترکیه بوده است به جرایمی موهوم چندی پیش در فرودگاه بازداشت شدند .

 4. نوید محبی 18 ساله و جوانترین وبلاگنویس زندانی در دنیا چند روز پیش در دادگاهی نمایشی و بدون حضور وکیل مدافع محاکمه شد . از جزئیات این حکم خبری در دست نیست .

5. یارانه های نقدی به خانواده های زندانیان سیاسی پرداخت نخواهد شد . دولت تا کنون حداقل به طور موقت از واریز وجوه نقدی به حساب زندانیان سیاسی و یا خانواده های آنها جلوگیری به عمل آورده اند .

6. نیروهای امنیتی و اطلاعاتی با حضور مقابل مهدی کروبی از دیدار شخصیت ها و ملاقات کنندگان با ایشان امتناع به عمل آورده اند .

7. ماه گذشته ماموران امنیتی نیجریه، محموله‌ای غیرقانونی شامل راکت و نارنجک را در بندر لاگوس که بندر اصلی این کشور است، کشف و توقیف کردند. بعد از مدتی مشخص شد که این محموله از بندرعباس در جنوب ایران بارگیری و به مقصد گامبیا ارسال شده بود.

8. در مراسم دیدار بسیجیان با آیت الله سید علی خامنه ای بجای درج نام مبارک حضرت علی علیه السلام تنها نام علی نوشته شده است که بیان گر چیز دیگری است . تصویر زیر گویاست .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر