۱۳۸۹ آبان ۲۳, یکشنبه

اخبار کوتاه ریمیشیل

1. لیلا اوتادی با اشاره به اینکه مدتی است در بستر بیماری قرار دارد و تا حداقل دو ماه دیگر نمیتواند به صحنه بازیگری بازگردد هرگونه سخن پراکنی در باره اینکه قرار بوده در فیلمی در نقش ندا آقا سلطان ظاهر شود را رد کرد و این موضوع را شایعه ای کینه توزانه در رسانه های غیر معتبر و خصوصا اینترنتی دانست . مادر ندا قا سلطان نیز پیشتر با واکنشی مدبرانه در برابر این شایعه موضع گیری کرده بود .

2. سازمان ملل متحد بر اساس دستوری جامع کلیه نهادها و دستگاههای این سازمان را بر استفاده از کلمه خلیج فارس به جای نام جعلی خلیج ع--ر--ب--ی موظف به انجام کرد . متن انگلیسی این دستور در ویکیپدیا

3. در پی حادثه هولناک میدان کاج تهران رئیس پلیس تهران  بزرگ ضمن حیرت از انفعال عمل پلیس که منجر به کشته شدت جوان در حضور پلیس و مردم شد گفت : ماموران حاضر در صحنه قتل به دادگاه معرفی شده اند تا سهل انگاری آنان مورد بررسی و در صورت لزوم مجازات شوند .

4. بازی های آسیایی گوانگژو 2011 از همان افتتاحیه اش به کام ایرانیان تلخ شد. جعل نام خلیج فارس که آن را به اعراب نسبت داده بودند در مراسم افتتاحیه بزرگترین اتفاقی بود که می توانست آن را تحت الشعاع قرار دهد . لازم به ذکر است در پی این جعل نام هیچ یک از مقامات ایرانی و خارجی مراسم را ترک نکردند که این موضوع مایه تاسف است .

5. در پی جلوگیری نیروهای امنیتی، از دیدار آیت‌الله بیات زنجانی با مهدی کروبی، حسین کروبی فرزند مهدی کروبی، به رادیو فردا گفت که ماموران چند ساعت پیش از آمدن آیت‌الله بیات زنجانی، مقابل خانه این رهبر اصلاح‌طلب مستقر شده بودند. روز یکشنبه، آیت‌الله بیات زنجانی، که از مراجع منتقد حاکمیت به شمار می‌رود، پیش از رفتن به خانه مهدی کروبی، با وی تلفنی گفت‌ و گو کرده بود، اما در پی ممانعت ماموران امنیتی موفق به دیدار با این رهبر اصلاح‌طلب نشد.


6. دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود ساعت ۱۲ روز سه شنبه در اعتراض بهعدم وجود امنيت در مسير دانشگاه و عدم پیگیری حادثه تجاوز هشت تن ازاراذل و اوباش به یکی از دانشجویان دختر مقابل ساختمان مرکزی ایندانشگاه تجمع کرده و خواهان پاسخگویی مسئولین این دانشگاه به خواسته های خود شدند. 



7.  وزارت ‌بازرگانی:گوشت گران نشده، تغییر قیمت داده ! محمدعلی ضیغمی معاون وزیر بازرگانی درباره گزارش‌های اخیر بانك مركزی نسبت به روند افزایشی قیمت برخی از اقلام پروتئینی گفت: اقلام پروتئینی كه اخیرا بانك مركزی در گزارش‌های خود طی چند نوبت به آنها اشاره كرده روند ثابتی داشته است !!!

8. وزیررفاه و تامین اجتماعی اظهار امیدواری‌كردكه ارتباط این وزارتخانه‌ و سازمان‌های تابعه با رسانه‌ها بیشتر شود تا مردم بیشتردرجریان اخبار قرارگیرند . وی همچنین در اظهاراتی گفت در کشور ما نمیتوان خط فقر تعیین کرد . 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر