۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۱, شنبه

اعتراض گسترده دانشجویان دانشگاه تهران به حضور بی سروصدای ا.ن

جرس: دانشجویان دانشگاه تهران ظهر امروز پس از آنکه از حضور بی سرو صدای احمدی نژاد در دانشگاه خود مطلع شدند، با اجتماع در مقابل محل سخنرانی به حضور وی به اعتراض پرداختند.


بنا بر اخبار رسیده از دانشگاه تهران به جرس، صبح امروز محمود احمدی نژاد بدون اطلاع قبلی و تبلیغات به تالار ابن سینای دانشگاه تهران رفته و به مناسبت روز معلم به سخنرانی پرداخت.
دانشجویان که از این حضور بدون اطلاع و ناگهانی اطلاع یافتند نسبت به حضور احمدی نژاد معترض شده و با تشکیل تجمع بزرگی مقابل محل سخنرانی وی به اعتراض و سردادن شعار علیه وی و دولتش پرداختند.
به گزارش خبرنگار ما از تهران، این مراسم در تالار ابن سینای دانشگاه برگزار شد و حضور گارد ویژه نیروهای انتظامی بسیار چشمگیر بود.


نیروهای گارد اجازه ورود دانشجویان را به داخل سالن نمی دادند .


گفته می شود تنها دانشجویان بسیجی اجازه حصور در تالار را داشتند که با هماهنگی قبلی وارد سالن می شدند.


این دانشجویان که تعدادشان بیش از 2000نفر بود، سپس به سمت سردر دانشگاه تهران رفته و شعارهایی نظیر«دولت کودتا، نمی خواهیم، نمی خواهیم»، «نصرمن الله و فتح قریب، مرگ بر این دولت مردم فریب»، «احمدی حیا کن، دانشگاه رو رهاکن»،«مرگ بر دیکتاتور»، «یا حسین، میرحسین»،«موسوی زنده باد، کروبی پاینده باد» ؛»دیکتاتور بدونه به زودی سرنگونه » و... پرداختند.

حضور مسوولان و ماموران حراست دانشگاه در این بین قابل توجه بود به طوری که در اوایل تجمع آنها با اتومبیل های خود به میان تجمع دانشجویان رفته و سعی در پراکنده کردن آنها داشتند که موفق نشدند و دانشجویان دقایقی بعد دوباره شروع به تجمع کردند.


قابل ذکر است پس از انتخابات 22خرداد سال گذشته و اعتراضات فراوان مردم و دانشجویان به تقلب گسترده، احمدی نژاد به دانشگاه تهران نیامده بود و حضور بی سرو صدای وی در روزکارگر امسال نیز که با عجله نیز پایان یافت بسیار جالب توجه است. .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر