۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۶, پنجشنبه

جمع آوری کتب آیت‌الله صانعی و منتظری از نمایشگاه کتاب تهران

کتاب‌های آیت‌الله صانعی و منتظری از نمایشگاه کتاب جمع شد .

- در نخستین روز از برگزاری بیست‌وسومین نمایشگاه کتابتهران، تمام آثار آیت‌الله صانعی و منتظری از سطح غرفه‌هایمنتسب به ایشان و سایر غرفه‌های نمایشگاه جمع آوری شد.
بهگزارش خبرنگار مستقر خبرآنلاین در محل برگزاری بیست‌وسومین نمایشگاهبین المللی کتاب تهران، مسئولان تمامی کتاب‌های مرتبط باآیت‌الله صانعی را از سطح نمایشگاه جمع و در محل دفتر فرهنگی مصلایتهران نگهداری کردند .
پیگیری خبرنگار ما در خصوص کتابترجمه اثر محققانه «التعلیقه علی تحریر الوسیله» توسط آیتالله صانعی که به تازگی از سوی موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امامخمینی(ره) منتشر شده بود، نیز به جایی نرسید و گویی این کتاب نیز درنمایشگاه عرضه نشده است.

بنابراین گزارش، کتاب‌های مربوط به مرحوم آیت‌الله منتظری نیز از سطح نمایشگاه کتاب جمع شده است.
===============================================

خبر مرتبط:
کلمه:بنیاد حفظ و نشر آثار آیت الله دکتر بهشتی ازداشتن غرفه در نمایشگاه کتاب امسال محروم شد.مسوولان نمایشگاه کتاب ازواگذاری غرفه به نشر بقعه، ناشر کتابهای بنیاد نشر آثار و اندیشه های شهیدآیت الله دکتر بهشتی خودداری کردند.

به گزارش خبرنگار کلمه روز گذشته به هنگام مراجعه کارمندان نشر بقعهبرای تحویل غرفه در نمایشگاه وچیدن کتاب ها و قفسه ها به آنها گفته شد کهبه دستور مقامات بالا! امکان تحویل غرفه ممکن نیست.

نشر بقعه ناشر کتابهای بنیاد نشر آثار و اندیشه های شهید آیت الله دکتربهشتی است که مانند سالهای گذشته تقاضای غرفه کرده بود که با پیگیری هایمتعدد موافقت شده بود اما با ممانعت های صورت گرفته روز گذشته از چینشکتاب ها و واگذاری غرفه خودداری بعمل آمد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر